Toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn touko-kesäkuussa 2020

ke kesäk. 24 12:05:00 2020

Toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn touko-kesäkuussa 2020. Saimme siihen vastauksia 123 kappaletta asiakkailtamme ympäri maailmaa. Kiitos kaikista vastauksista! 

Kyselyssä halusimme kartoittaa asiakkaidemme mielipiteitä ja kokemuksia asiakaspalvelustamme, tuotteistamme, toimituksista sekä laadusta. Vastaajat olivat yleisesti palveluihimme, tuotteisiimme sekä toimintaamme tyytyväisiä ja saimme kiitosta kaikissa kyselyn kohdissa. Kaiken kaikkiaan olemme tyytyväisiä kyselyn tulokseen, mutta näemme selvästi myös omat kehitystarpeemme. 

Nestor Cablesin suositteluprosentti on tämän kyselyn vastausten perusteella 81,5%.

Kyselyn avoimissa kommenttikentissä nousi esille seuraavia asioita, joissa olemme onnistuneet:

  • Palvelumme sekä ohjeistuksemme kattavat hyvin asiakkaiden tarpeet.
  • Tuotteemme ovat laadukkaita.
  • Meihin on helppoa ottaa yhteyttä. Apu ja neuvot tulevat nopeasti.

Näissä pyrimme kehittymään:

  • NesCon-asennustarvikkeiden toimitusajat
  • Lisää asennusohjeita eritoten NesCon-asennustarvikkeiden suhteen
  • Asiakaspalvelun vasteaika entistä paremmaksi

Jatkossa tulemme tekemään vuosittain vastaavan asiakastyytyväisyyskyselyn. Kyselyn tuloksia käytämme sisäisen kehityksen suuntaviivoina. Kaikenlainen palaute on aina tervetullutta myös kyselyiden ulkopuolella. 

Tutustu kyselyn tuloksiin tarkemmin! (PDF)